Advertisement

אביר קארה חיקוי - יקיר כהן Yakir Cohen אגם בוחבוט הבאה של ישראל Facebook - אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר.

אביר קארה חיקוי - יקיר ×›×"ן Yakir Cohen א×'ם ×'וח×'וט ×"×'א×" של ישראל Facebook - אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר.. בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. מייסד ויור תנועת העצמאים 'השולמנים' אביר קארה הכריז על הצטרפותו לרשימה של בנט.

הוא הוכיח את עצמו שהוא בליכוד הכינו תיק מאוד רציני נגד אביר קארה במידה והוא יצטרף למפלגת ימינה. 73 שנות הזנחה פושעת כלפי בעלי העסקים במדינת ישראל עומדות להסתיים עכשיו. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר: במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה.

Abir Kara Youtube
Abir Kara Youtube from i.ytimg.com
נכניס חמישה נציגים עוד אמר קארה: בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל. בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר: אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. מייסד אני שולמן אביר קארה מתעקש שהוא לא קשור פוליטית לראש הממשלה ושר האוצר • בהקלטה מתוך קבוצה של שולמנים, נשמע קארה מבצע חיקוי של נתניהו מפנה האשמות לראש רשות המסים ומוסיף:

ההקלטה של אביר קארה מבצע חיקוי של ראש הממשלה.

בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל. ההקלטה של אביר קארה מבצע חיקוי של ראש הממשלה. מפלגות אחרות קיבלו טלפונים ואיימו. בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר: נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: הוא הוכיח את עצמו שהוא בליכוד הכינו תיק מאוד רציני נגד אביר קארה במידה והוא יצטרף למפלגת ימינה. במכתבו כותב חכ קארה לנתניהו: במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה.

73 שנות הזנחה פושעת כלפי בעלי העסקים במדינת ישראל עומדות להסתיים עכשיו. ההקלטה של אביר קארה מבצע חיקוי של ראש הממשלה. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. עד כמה פופולרי חיפוש : לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר.

×'נימין נתני×
×'נימין נתני×"ו Mako from img.mako.co.il
בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: עד כמה פופולרי חיפוש : מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר: נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים.

אייבי בנימין מראיין את אמיר השכל, פנינה רפאל ומיכאל רייך ברדיו 13/12/19.

אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. נכניס חמישה נציגים עוד אמר קארה: ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים גדולים. ההקלטה של אביר קארה מבצע חיקוי של ראש הממשלה. אני לא רואה איך אפשר להגן על העצמאים מעוד. אביר קארה מעיד על עצמו שהוא איש ימין מלא שגדל בגבעון החדשה, אך מבהיר שיניח בצד ענייני דת ומדינה או שינויים במערכת המשפט: חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים.

מייסד אני שולמן אביר קארה: אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. סרוגים | אביר קארה, המצטרף הטרי לימינה אומר לסרוגים כי רק בנט יציל את העצמאיים: לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה.

יקיר ×›×
יקיר ×›×"ן Yakir Cohen ×"×"לפ×" מסינ×'לים ×—×"שים של עומר א×"ם ליאור נרקיס מש×" פרץ ועו×" Facebook from lookaside.fbsbx.com
״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. מייסד אני שולמן אביר קארה: בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21.

אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר.

חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות בליכוד דחו את טענות קארה והכחישו את ההצעות שניתנו לכאורה לחבר הכנסת מימינה: נכניס חמישה נציגים עוד אמר קארה: אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. ההקלטה של אביר קארה מבצע חיקוי של ראש הממשלה. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: המכתב של אביר קארה לנתניהוצילום: בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה. אביר קארה עונה להצעת נתניהו:

ראש הממשלה נתניהו או מי אביר קארה. 73 שנות הזנחה פושעת כלפי בעלי העסקים במדינת ישראל עומדות להסתיים עכשיו.

Posting Komentar

0 Komentar